25 Kasım 2011 Cuma

bombay bicycle club:lights out words gone





         geçen hafta üstü kapalı bu parçadan bahsetmiştim. "a different kind of fix" albümünün muhteşem ikizlerinin bir yarısı. kesinlikle hipnotik bi havası var, sizi alıp bambaşka yerlere götürüyo. sanki böyle ılık bi meltemin üstünde güneşli sahillerde geziyomuş gibi, yaz gibi (ama ben yazı özledim, burası çok soğuk) bu etki durduk yerden gelmiyo tabi, üstünde çalışılmış,uğraşılmış. herşeyden önce parça bildiğimiz verse-chorus düzeninde değil. zaten iki nakaratı var ve düzenlemede ch-ch diye başlıyo o yüzden şarkı kesinlikle doyuruyo. hani kimi parça bittiğinde siz daha bitirmemiş olursunuz, burda o yok. tekrar ediyorum bu parçayı dinleyen doyar. vokaller inanılmaz, bbc videolarında sürekli gördüğünüz minnoş bayan lucy rose, grubun ana üyelerinden değil, back vocal sorumlusu. jack steadmen la yakaladıkları enerji muazzam, bu parça onsuz düşünülemezdi.
        video, ehh. açtıkları yarışmayı kazanan eser. renkler, ışık parçanın tadını yakalamış doğru, ama danseden -çok afedersiniz- yaşlı insanlar bu melodiyi dinlerken görmek istediğim şey değil. şimdiye dek bbc den genius bi video çıkmadı zaten ya, zamanla o da olur. 

        +bu haftayı da firesiz bitirdim, aferin bana. see you monday! 

        ++ kıssadan hisse ben bu şarkıyı çok seviyorum. ekte glastonbury live hali var. bu canlı kayıt parçanın hissiyatını tam yakalamış, dinlemeden geçmeyin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder