1 Aralık 2011 Perşembe

the strokes:taken for a fool



        the libertines den sonra, bugün the strokes tan başka ne çalabilirim ki? ikisini birbirinden ayırmadım hiç, biri neyse benim için diğeri de odur. the libertines dağıldı, reunion safhalarında. the strokes çok  uzun bir aradan sonra bu sene yeni albümü yayınladı. bu kadar uzun bir aranın üstüne gelen albümden benim beklentim yüksek değildi, biraz pasınız açılsın, noktasındaydım. efsane albüm beklentim beşinciye, onun çalışmalarına da başlamışlar, çok bekleme olmayacak umarım. taken for a fool, angles dan ikinci single. julian kimdir, strokes style nedir, müzisyen dünya gençliği niye bu müziğin peşinde? hepsini ve daha fazlasını uygulamalı gösteren güzide bir eser


        +  the strokes deyince geçmişi düşünmeden edemedim. şaka maka 7 sene bitmiş. iki resim arasındaki 7 fark fena. zaman acımasız, en çokta rockstarlara.
          sorarım; "i'm not drawnin' fast enough" demişsin, emin misin julian?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder