9 Aralık 2011 Cuma

mumdance:don't forget me now



        çok, çok gerçekten çok keyifli bi video. mumdance i tanımam, etmem. londradanmış, dj imiş felan. parça cici, cuma için yeterince oynak. 

        videoya bayıldım. yönetmen ben reed. yeni müzisyenlerin videolar için ayırdıkları bütçeler malum, minicik. o yüzden yeni çıkışlar için çekilen videolar ayrı bir tasarım problemi. çok ucuz olsun, mümkünse bedava olsun-eşi dostu çalıştırın- ama vurucu olsun. ben reed zoru başarmış. adam, manav alışverişiyle on numara video yapmış, daha ne olsun! biz zaten yaratıcılığın bu yokdan var eden gücüne aşığız. eserde migthy boosh u hissetmedim sanma. senin hindistan cevizini görünce, milky joe yu anmadan edemedim;


 

       + ben reed in bir iki videosuna daha baktım, yine misafirimiz olabilir.  
      
       ++ güle oynaya girelim hafta sonuna, pazarın ertesinden bize ne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder