6 Aralık 2011 Salı

gotye:somebody that i used to know



        biliyorum, ismiyle ilgili espri yapmaya hazırsınız, yapmayın;ayıp. gaultier den gelme adı. avustralyalı. evet, bi avustralyalımız eksikti. kendi bölgesini feth etmiş, amerikada seveni az değil, avrupada da gideri var-küreselleşen dünyamızın gözünü seveyim-

       müziği fena değil. "ben pop dinlemem demiyorum, seviyeli yapılırsa neden olmasın" diyenler için ideal. peter gabriel diyen var, sting diyen var. somebody that i used to know hakikaten sting hissiyatında. sözlerin biçimlenişi enteresan. eski sevgiliye yazılmış uzun bi mektup. öyle pop bi havası yok aslında. nakarat olsun, hep bir ağızdan söyleyelim felan zor.
       video, sanatım için soyundum videosu. üzüldüm tabi. video çekecek beş kuruş paran yoksa naparsın? soyunursun, üç kuruşa da boya alıp, kendini boyarsın. yazık. sanata, sanatçıya destek olalım, olduralım.

       + albüm, making mirrors. pop olduğundan her zevke göre çalışma mevcut.  favori parçam, easy way out. müzik nasıl catchy bişey anlatamam. iki dakikacık. üst üste en az iki kere dinleyin ki tadını alın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder