8 Aralık 2011 Perşembe

grouplove:colours


       bu senenin güzel parçalarından biriydi, atlanmasın diye çalıyorum. güzel, niye güzel? çünkü, çakma. ama çok iyi bi'yerden modest mouse dan çakma.
       modest mouse benim için kıymetlidir, isaac brock çok nevi şahsına münhasır bir sanatçıdır. grouplove da bu unique gruba özenip bişeler yapmış. önce kızabiliriz, niye özentilik yapıyosunuz diye. sonra düşününce adamlar linkin park a özenmemiş. istikamet  modest mouse. hatta böyle gruplar artsa,  modest mouse un ünü de yürür, güzel olur. misal ben bu şarkıyı radyoda duyunca napıyorum, radyoyu kapatıp modest mouse dinleyeyim diyorum.
       şarkıyı çırpmışlar yetmemiş, video da arak -bunlar fena yankesici çıktı, aman dikkat-  cannes dan, akademiden ödüllü an occurrence at owl creek bridge kısa filminden çırpma. 
       bu yankesici gençlere tavsiyem, sanat için sağa sola değil, kendi içlerine baksınlar, akıllı olsunlar 

       + öyle olmaz, böyle olur. saygıyla sevgiyle hep beraber, çoşkuyla;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder