9 Ocak 2012 Pazartesi

alt-j__________________________________bonustrack


           pazartesi kötü kalpli olabilir ama beni alt edemez; dün çok güzel bişe buldum, günü onunla geçirmek niyetindeyim. 
           alt-j geçen seneden beri varmışta haberim yokmuş, kendimi kınadım. google a sordum, o da tam çıkaramadı. haklarında emin olduğumuz bişey " we all love metronomy" beyanatları. bu sene yürür gider bunlar benden demesi. breezeblocks muazzam, ilk duyunca ne mutlu oldum bilemezsin. diğer parçalar üstünde daha çalışılacak şüphesiz. ne de olsa henüz albüm falan yok ortalıkta.

            + parçayı download etmeyi unutmayın, ısıtır ısıtır yersiniz, korkmayın haberleri var.

            ++ bugün için kar beklentim var. böyle kar yağsa, işten yırtsam, o yağsa  ben izlesem. bakalım nice olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder