11 Mayıs 2012 Cuma

reptar:three shining suns



         reptar ın debut albümü body faucet ay başında çıkmıştı. oblangle fizz y'all ep sinden sonra albümü merakla beklediğimden geçen hafta en çok bu albümü dinledim. ilk dinleyişte aklıma takılan parça three shining suns olmuştu. albümün kapanışında yer aldığı için buna video gelmez, tüm albümü dinlemeyenlerin bundan haberi olmaz diye düşünmüştüm. ne mutlu ki yanıldım. 

         grup beni sevindirip ilk videoyu three shining suns a çekti. kendilerine teşekkür ediyorum lakin ben böyle bi' video hayal etmemiştim. evet, açık havada doğru. ama grup üyelerinden birini öldürüp cesedine başrol vermek beni biraz aştı. ben yağmur sonrası ormanda su birikintilerinin etrafında gibisinden bi'şeyler düşünmüştüm.
         video biraz karanlık olsa da parçanın chill out havasını gölgelememiş. aklıma gelmişken söyleyeyim, bu parçanın sakin havası sizi aldatmasın. albümde daha oynak, daha çoşkulu, daha yağmur ormanı tınılı eserler var. vokaller nev'i şahsına münhasır. kanaatim "body faucet" 2012nin faydalı işlerinden biri. bi' de canım  "houseboat babies" yeniden düzenlenip albüme alınmış. görünce çok mutlu oldum.

        ++ serbest çağrışım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder