29 Mayıs 2012 Salı

here we go magic:how do i know


        brooklyn ikametgahlı grup here we go magic son albümünü mayıs başında çıkardı.
         ilk dinlediğimde bana yaramaz dedim. sonra bi' baktım niyeyse geçen hafta en çok bu albümü -a different ship- dinlemişim. belki mayıs ayına yakışmayan berbat havalar yüzünden. çünkü mevcut hava durumu gibi albümünde melankolik bi' havası var. tracklistteki hard to be close, make up your mind, alone but moving, how do i know gibi eser isimleri durumu özetliyor zaten. bunlar bana göre hikayeler değil, ee... o zaman ben niye dinleyip duruyorum bu albümü yahu?
         biraz durup düşününce yer yer air tadı aldığımı farkettim. sonra bi' baktım a different ship te  producer olarak nigel godrich imzası var. kendisinin air ile yaptığı işleri severim. ayrıca malum radiohead in vazgeçemediği isim, nam-ı diğer "sixth member" yani adam on numero producer. meğer here we go magic nigel godrich sayesinde böylesine dinlenebilir bi' albüm yapmış.
         işte böyle sevgili dostlar; bugün ne öğrendik? "producer matters" evet,öyle. kulağınıza küpe olsun.

         + farkındaysanız videoya dair bi' yorum yapmadım. çünkü videoda tekerlekli sandalyede, bikinili, afrika kökenli bir bayan var. sonra bu bayanın kocasının asyalı bir dansçıyla bazı münasebetleri oluyor. azımdan çıkan her laf bir gafa dönüşüp, mahkemede aleyhimde delil olarak kullanılabilir. o yüzden, no comment.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder