1 Temmuz 2012 Pazar

__________________pazarkeyfi_______________


when harry met sally : 1989 : rob reiner  


         biliyosunuz, geçen hafta nora ephron vefat etti. haberi ilk duyduğumda gözlerim doldu yalan değil. ne de olsa son iki senedir uyguladığım tearapi taktiklerinin temel taşını kaybettim. nora ephron filmlerini oldum olası sevmişimdir. ama ankara ya düştükten sonra bu sevgi aldı başını gitti. üzerimdeki iyileştirici etkisini farkettiğimden beri haftada en az bir kere şifa niyetine. sleepless in seattle, micheal, you've got mail, julie&julia... ama en çok when harry met sally. kullandığım tüm bilgisayarların demirbaşı. gün içinde fırsatını bulunca açar, bi' ısırık alır, rahatlarım. 
         size anlatırken farkettim, nora nın ölümüne son derece bencil sebeplerden üzülmüşüm. "şimdi benim sakinleştiricilerimi kim yazacak ?" şeklinde. ama kaybettiklerimizin ardından benim tepkim genelde bu şekilde olur. bazen "şunu şunu yapma fırsatı olmayacak" diye üzülsem de, genelde benim hayatımdan çıkıp gittikleri için üzülüyorum. başka insanların ölümlerine bile bencilce yaklaşabilen bi' kimseyim. ya da aslında herkes öyle de bunu yüksek sesle söyleyen bi' ben varım. 

         +ölüm, bencillik....vs. sabah sabah gerçekten çok pazar keyfi oldu aferin bana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder