16 Şubat 2012 Perşembe

jack white:love interruption


          bu günleri göreceğimiz varmış. 10 küsür senedir on bin türlü işle hayatımızda olan jack white ilk kez bir solo albümle karşımızda, hislendim.

          albüm "blunderbuss" nisanda, ilk single "love interruption" mr. white ın bizzat yönettiği videosu ile piyasada. videoda abla mikrofonun başında jack le yaklaşınca bi ara böyle bi içi hoş oluyo belli doğal yadırgamıyorum alison da aynısını yapardı zamanında.
          bu albümden ne beklemeli? yıllardır ne yapsa severek dinledim. "love interruption" güzel, dile dolanır, akla takılır, yalın tarzı takdir edilir. yine de akustik işine biraz bozuldum tabi. jw riffleriyle dolu sıkı bi'albüm istiyorum ben. bol blues, bol rock. bu single ın romantik soul havası tüm albüme hakim değildir umarım. romantik dediysem müzikal anlamda. yoksa "i want love to murder my own mother" felan romantik değil tabi. adam öyle bi'aşk tarifi yapmış ki insanı ürkütecek cinsten. 
         işte meraktayım yani. geçen sene nisan da foo fighters albümü gelmişti güzel bi' doğumgünü hediyesi olmuştu. bu senede jack white dan hediye alırsam mutlu olurum tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder